توربوکلاب
توربوکلاب

به توربو کلاب خوش آمدید. توربو کلاب این فرصت را برای شما فراهم می‌کند که از میان آگهی های ارائه شده روی سایت که از طریق وبسایت فهرست‌بندی شده‌اند به جستجو و خرید از افراد دیگر بپردازید. توربو کلاب این خدمات را به وسیله اعطای دسترسی شما به محتوای وبسایت فراهم می‌کند. همچنین شما میتوانید با انتشار آگهی، در قالب قوانین فروشگاه، اقدام به فروش اجناس و خدمات خود کنید.

توربو کلاب حق را برای خود محفوظ نگاه می‌دارد که هر کدام از شرایط و ضوابط را از طریق به روزرسانی این صفحه بنا به صلاحدید خود مورد بازبینی و تغییر قرار دهد. زمانی که این شرکت شرایط و ضوابط را بروزرسانی می‌کند، از تلاش‌های معقولی برای اطلاع رسانی به شما در مورد به بروزرسانی‌های این شرایط استفاده خواهد کرد اما این امر وظیفه شماست که شرایط و ضوابط را چک کنید تا از تغییرات آن باخبر شوید. لازم به ذکر است که ادامه دسترسی شما به وبسایت به معنای پذیرش و موافقت با این تغییرات است. هر گونه تغییر در شرایط و ضوابط از تاریخ انتشار ترتیب اثر داده می‌شود.
لازم است قبل از دسترسی و استفاده از خدمات وبسایت حتما شرایط و ضوابط پیش رو را با دقت مطالعه نمایید. سوالات خود را در مورد این شرایط و ضوابط از طریق آدرس ایمیل info@turboclub.ir با ما در میان بگذارید.

شما با ادامه استفاده از وبسایت و خدمات آن نشان می‌دهید که شرایط و ضوابط را پذیرفته‌اید. هم‌چنین شما با کلیک کردن بر روی کادر قبول یا پذیرش شرایط و ضوابط که توسط این شرکت در این بخش قرار داده می‌شود موافقت خود را اعلام می‌نمایید.

در نظر داشته باشید، به منظور تسهیل و تسریع فرآیند انتشار آگهی‌ها، توربو کلاب ممکن است در مواردی بر اساس قوانین، متن یا عنوان آگهی شما را به طور جزئی تغییر دهد. همچنین توربو کلاب مجاز است هرگونه پیام، آگهی و یا عکسی که به این سایت ارسال می‌کنید یا هر حساب کاربری و اطلاعات دیگری که مربوط به شما یا ایجاد شده توسط شما باشد را هر زمان و به هر شکلی که ضروری بداند حذف نماید.

چنانچه از ناحیه مراجع ذیصلاح قانونی دستور حذف آگهی صادر شده باشد، توربو کلاب فوراً اقدام به حذف آگهی می‌نماید. همچنین در صورتی که گزارش تخلف کاربران نسبت به آگهی بیشتر از 5 مورد باشد، توربو کلاب به صلاحدید خود ممکن است اقدام به حذف آگهی نماید. در دو فرض اخیر توربو کلاب هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال بازپرداخت هزینه‌های پرداختی بابت آگهی حذف شده به کاربر ندارد.

ثبت نام در سایت

نخستین گام برای دسترسی به وبسایت این است که به عنوان کاربر در سایت ثبت نام کنید. در بخشی از فرآیند ثبت نام در سایت ممکن است از شما خواسته شود که برخی از اطلاعات شخصی خود را وارد کنید نظیر:
نام و نام خانوادگی
آدرس ایمیل
شماره تلفن
آدرس
شما متعهد می‌شوید که هر اطلاعاتی را که در راستای تکمیل کردن فرآیند ثبت نام به این شرکت می‌دهید، دقیق، جدید و صحیح است.
زمانی که فرآیند ثبت نام تکمیل شود، شما عضو وبسایت محسوب می‌شوید و محدودیت‌های این شرایط و ضوابط را می‌پذیرید. به عنوان یک عضو دسترسی سریع به خدمات سایت به شما اعطا می‌شود.

تعهدات کاربران

آگهی‌دهندگان با ثبت آگهی خود در توربو کلاب تأیید می‌کنند که آگهی ایشان شامل مواردی که در ادامه آورده می‌شوند نخواهد بود و همچنین دارای سن بالای ۱۸ سال هستند.
مغایرت با قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران و عرف جامعه،
ناقض حریم شخصی افراد،
درج قیمت در عنوان آگهی،
هر گونه توهین به ادیان رسمی کشور، آداب، رسوم، قومیت‌ها، لهجه‌ها و گویش‌های مختلف
استفاده ابزاری از تصاویر اشخاص در آگهی، درج بی‌مورد عکس صورت اشخاص
استفاده از حروف و زبان انگلیسی برای آگهی‌های فارسی، نوشتن متن و تیتر آگهی به فینگیلیش
هر نوع آگهی و خبرپراکنی سیاسی، اجتماعی یا مذهبی که جنبه خودرویی نداشته باشد،
خدمات، دفاتر و شرکت‌های مرتبط با لیزینگ به جز نمایندگی‌های مجاز با ارائه مجوز،
درخواست کمک‌های نقدی یا پیش‌پرداخت برای معامله‌های از راه دور،
درج شماره حساب در متن آگهی،
خدمات و کالاهایی که شائبه کلاهبرداری در آن مشاهده شود،
معرفی سایت‌، کالا یا خدماتی که به هر شکلی قصد رقابت با توربو کلاب را دارند،
درج آگهی‌های دوره‌های آموزشی بدون قراردادن اطلاعاتی در مورد مدرس،
درج آگهی‌ خودروهای غیر قابل خرید و فروش در ایران،
درج مکرر آگهی‌‌های یکسان حتی با عناوین متفاوت در یک روز،
ارسال مجدد یک آگهی‌‌ که از زمان حذف آن توسط کاربر، بیش از ۲۴ ساعت سپری نشده باشد،
وجود جملات نادرست از نظر املائی یا نگارشی
هرگونه سوءاستفاده از شماره تلفن همراه یا نشانی پست الکترونیکی دیگران پیگرد قانونی دارد و آگهی دهنده مسئول آن تلقی شده و توربو کلاب در این مورد هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

شرایط تصاویر آگهی‌ها

پیشنهاد می‌کنیم همواره از تصاویر واقعی، باکیفیت و مرتبط با کالا یا خدمتی که ارائه می‌نمایید، استفاده کنید؛ اندازهٔ تصویر می‌بایست حداقل ۶۰۰*۶۰۰ و حجم آن حداکثر ۱۰ مگابایت باشد. چنانچه یک یا چند بند از موارد زیر برای تصویر آگهی شما صدق کند، تصویر منتشر نمی‌شود:

تصویر لوگو*
تصویر بیش از حد کوچک یا بی‌کیفیت.
تصویر غیر واقعی.
تصویر دارای کادری سیاه (یا سایر رنگ‌ها).
مغایرت محتوای تصویر با شرایط عرف جامعه و یا قوانین جمهوری اسلامی.
استفاده ابزاری از تصاویر اشخاص در آگهی.
تصویری که متعلق به آگهی دیگری در توربو کلاب باشد.
تصویری که به آگهی مرتبط نباشد.
بیش از ۲۰٪ از محتوایِ تصویر آگهی شامل متن باشد.
تصویر نیاز به چرخش داشته باشد.
تصویری که از روی اینترنت برداشته شده باشد.
در تصویر آگهی عبارت‌های تبلیغاتی یا واژه‌هایی مانند:‌ حراج و … نوشته شده باشد.

شرایط مشاهده و استفاده از آگهی‌ها

هرگونه استفاده از توربو کلاب به معنی پذیرفتن شرایط مندرج در این سایت است. توربو کلاب هیچ توافقی با کاربران خارج از این شرایط ندارد. شرایط زیر مربوط به کسانی است که به هر شکلی از آگهی‌های منتشر شده‌ٔ توربو کلاب استفاده می‌کنند.

تلاش توربو کلاب، نشر آگهی‌ها با اطلاعات صحیح و درست است اما نمی‌تواند صحت آگهی‌ها را تضمین نماید و هیچ‌گونه تعهد یا مسئولیتی در قبال آگهی‌ها برعهده نمی‌گیرد.

مسئولیت استفاده از آگهی‌های این سایت بر عهدهٔ شماست و توربو کلاب هیچ تعهدى در قبال خسارات مستقیم، اتفاقى، تبعى، غیرمستقیم و کیفرى، ناشى از دسترسى و استفادهٔ شما از این سایت ندارد.

توربو کلاب هیچ قرارداد، تعهدنامه یا سندی را با آگهی‌دهندگان حقیقی یا حقوقی منعقد نمی‌کند. کاربرانِ توربو کلاب در هر لحظه قادر به ویرایش آگهی خود هستند، بنابراین توربو کلاب، هیچ‌گونه مسئولیتی را در قبال هر نوع آگهی درج شده در سایت نمی‌پذیرد و صرفاً مطالب درج شده توسط کاربران را نمایش می‌دهد.

درج هرگونه آگهی مربوط به اجناس قاچاق و اجناسی که از مسیرهای غیر قانونی وارد کشور میشوند در توربو کلاب ممنوع است و درصورت درج آگهی توربو کلاب هیچ مسئولیتی در قبال آن و هرگونه پیامد ناشی از آن ندارد. توربو کلاب مختار است درصورت اثبات این قضیه، اکانت شخص متخلف را مسدود کند و آگهی های وی را حذف کند.

اجناس مربوط به تقویت و تیونینگ خودرو ها فقط در پیست قابل استفاده بوده و کاربران با عضویت در این سایت، این موضوع را تایید میکنند. درصورت هرگونه استفاده غیر قانونی، هیچ مسئولیتی متوجه توربو کلاب نیست.

مسئولیت استفاده از هرگونه متن، پیام، توضیح، اطلاعات، عکس، مشخصات تماس و موارد مشابه که به توربو کلاب ارسال می‌شود یا در آن قرار می‌گیرد، شامل بازتولید، افشاء، مخابره، نشر و پخش آن بر عهدهٔ فرستنده اطلاعات است.

توربو کلاب مختار است هر گونه پیام، آگهی یا عکسی که به این سایت ارسال می‌کنید یا هر حساب کاربری و اطلاعات دیگری که مربوط به شما یا ایجاد شده توسط شما باشد را هر زمانی و به هر شکلی که ضروری بداند حذف نماید.

مسئولیت هر لینک، مطلب و ادعایی مربوط به توربو کلاب که به واسطه‌ٔ اشخاص حقیقی و حقوقی دیگر در سایت، بلاگ یا شبکه‌های اجتماعی و باقی رسانه‌ها منتشر می‌شود، با خود این افراد است و توربو کلاب مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

آگهی‌های توربو کلاب با هزینه‌ٔ گردانندگان سایت جمع‌آوری، نظارت، مرتب‌سازی و توزیع شده است و حق حذف آگهی‌ها در هر زمان به ارسال‌کننده آگهی داده شده است. استفاده کننده از توربو کلاب حق کپی‌برداری از اطلاعات آگهی‌دهنده، نوشتار و تصاویر آگهی‌های ارسال شده به توربو کلاب را چه به شکل دستی و یا خودکار نخواهد داشت و انجام این موارد پیگرد قانونی دارد.

قوانین جمهوری اسلامی ایران بر تعبیر، تفسیر، اجرا و تأثیر این توافق‌نامه حاکم خواهند بود.

شرایط استفاده از امکانات ارتباطی

توربو کلاب برخی امکانات ارتباطی از قبیل نظرات را با هدف تسهیل ارتباطات، کاهش مزاحمت‌ها و افزایش معاملات ارائه می‌کند. صحبت‌های کاربران صرفاً باید مربوط به آگهی خاص و در خصوص ارائه و یا دریافت کالا و خدمات مورد اشاره باشد و استفاده از آن بابت مقاصد دیگر از جمله ارتباطات خصوصی مجاز نیست. توربو کلاب برای ایجاد محیطی ایمن برای معاملات، ضمن ذخیره‌سازی اطلاعات ارتباطی و تحلیل خودکار آنها، بر اساس یافته‌های هوش مصنوعی، پیشنهادات و خدماتی را بر روی ابزارهای ارتباطی خود ارائه می‌کند. لذا لازم به یادآوری است که بر خلاف محیط‌های ارتباطی دیگر که مشمول استانداردهای حریم شخصی است، ارتباطات روی توربو کلاب صرفاً باید مربوط به معاملات باشد و توربو کلاب برای ایجاد محیطی ایمن و جلوگیری از سوءاستفاده و مزاحمت، بر روی این ابزارها ممکن است در صورت لزوم، نظارت ماشینی یا انسانی صورت دهد.

امن خرید کنید

از کسانی خرید کنید که امکان ملاقات حضوری با آنها پیش از انجام معامله وجود داشته باشد.
هرگز پیش از دریافت کالا هزینه‌ای پرداخت نکنید.
اگر فروشنده اطلاعات شخصی یا اطلاعات حساب بانکی خود را ارائه کرد،‌ دلیل کافی برای اعتماد شما به ایشان نیست؛ ممکن است اطلاعات شخص دیگری مورد سوء‌استفاده قرار گرفته باشد.
در صورت امکان، پس از خرید کالا رسید کتبی معتبر از فروشنده دریافت کنید.
بیشتر احتیاط کنید وقتی…
قیمت و شرایط ارائه شده بیش از حد عالی به نظر می‌رسد.
فروشنده یا خریداری که بی‌دلیل و به طرزی مشکوک اطلاعات حساب بانکی شما را می‌پرسد.
می‌خواهید مبلغ قابل توجهی به کسی که نمی‌شناسید، بپردازید. سعی کنید در محلی امن مانند پایگاه‌های پلیس یا شعب بانک‌ها قرار بگذارید.
به خاطر داشته باشید:
در خرید پستی، شما پیش از اطمینان از صحت کالا هزینه را پرداخت کرده‌اید که این مورد خالی از ریسک نیست و ما انجام آن را به هیچ عنوان توصیه نمی‌کنیم.
بهتر است نقدی معامله کنید. چک و سفته ممکن است نقد نشوند.
در مورد برخی کالاها بهتر است درخواست فاکتور خرید و احیاناً بسته‌بندی اولیه را از فروشنده داشته باشید.
بهتر است قبل از تحویل کالا یا خودروی خود در ازای چک‌های رمزدار بانکی، با مراجعه به بانک مربوط از اصالت آن اطمینان حاصل کنید.
در صورت ایجاد مزاحمت برای شما، می‌توانید با مراجعه به سایت پلیس فتا،‌ از اطلاعات تماس پلیس فتای محل سکونت خود آگاه شده و موضوع را از آن طریق پیگیری کنید.

امکانات ویژه برای آگهی‌ها

درج آگهی در تمامی دسته‌بندی‌های توربو رایگان است، البته شما می‌توانید با انتخاب هر یک از مواردی که در ادامه ذکر شده‌اند، سریع‌تر و بهتر مخاطبان آگهی‌های خود را پیدا کنید. بعلاوه شما میتوانید تعداد بیشتری آگهی را با خرید پلن های مختلف در توربوکلاب نشر دهید.

آگهی‌های فوری

در حال حاضر با پرداخت مبلغ 10000 تومان قادر خواهید بود تا آگهی خود را به مدت ۳ روز در بخش «فوری» قرار دهید. همچنین در مدت این ۳ روز آگهی شما با افزوده شدن دکمه فوری در کنار آن، ظاهری متمایز از دیگر آگهی‌ها پیدا خواهد کرد.

نردبان

ما با استفاده از «نردبان» می‌توانید آگهی خود را که مدت زمانی از انتشارش گذشته، مجدداً به ابتدای فهرست آگهی‌ها در دسته‌بندی و شهر خاص خود باز گردانید. این آگهی تا زمان دریافت آگهی‌های تازه‌تر در ابتدای فهرست باقی می‌ماند. هزینه‌ٔ هر بار استفاده از  نردبان 10000 تومان است.

پلن های ویژه

آگهی های ویژه با هدف هدایت ترافیک بیشتر به سمت آگهی ها ساخته شده است. این آگهی ها توانایی نمایش به عنوان نتایج جستجو های گوگل را دارند.

روند ثبت آگهی های ویژه

روند ثبت آگهی های سئو بوست به شرح زیر است:

  1. خریداری پلن ویژه: برای استفاده از پلن های ویژه، یکی از پلن ها را خریداری کنید.
  2. ارسال اطلاعات فروشندگان: از طریق واتس آپ اطلاعات مورد نیاز خود را ارسال کنید.
  3. تایید اطلاعات: تا زمان دریافت تاییدیه منتظر بمانید. (حداکثر 36 ساعت)
  4. ثبت آگهی: پس از تایید اطلاعات و اضافه شدن تیک سبز، آگهی خود را میتوانید ثبت کنید.
  5. معرفی به موتور جستجو: پس از ثبت آگهی، حداکثر 24 ساعت فرایند آماده سازی آگهی شما زمان نیاز دارد.
  6. نشر آگهی: آگهی شما نشر داده میشود و پس از حداکثر 15 روز در موتورهای جستجو نمایش داده میشود.

نکاتی در مورد آگهی های ویژه

  • محتوای آگهی شما ارتباط بسیار زیادی با نمایش آن در موتور جستجوی گوگل دارد. توربو کلاب متن شما را آنالیز و بهینه سازی میکند؛ اما متن شما باید حداقل شامل 200 کلمه توضیحات، همراه با عکس های مناسب باشد.
  • استراتژی گوگل برای نتایج برتر، بسیار سختگیرانه و زمانبر است. انتظار نتیجه کوتاه مدت (کمتر از یک هفته از نشر آگهی) عملا غیر ممکن است. گاهی اوقات، نمایش نتیجه مورد نظر تا 3 ماه زمان میبرد.
  • توربو کلاب تمام تلاش خود را برای سرعت بخشیدن به سرعت ثبت آگهی های شما در موتور جستجوی گوگل انجام میدهد. نهایتا موتور جستجو، تصمیم گیر نهایی است.
  • گاهی اوقات، کلمات کلیدی استفاده شده دارای سختی بسیار زیادی برای نمایش در صفحه اول هستند. از این رو پیشنهاد میشود تا طبق آموزش های موجود در قسمت اخبار و اطلاعیه ها، آگهی های خود را آماده کنید.

عدم تمدید پلن ویژه

عدم تمدید پلن ویژه به منزله عدم نیاز به آگهی های ثبت شده است. آگهی های ثبت شده در پلن های ویژه در 3 مرحله (یک هفته) مورد بازبینی قرار میگیرند:

  1. بررسی آگهی ها و رتبه های آنها در موتورهای جستجو در 24 ساعت اول
  2. پاک شدن آگهی ها به مدت 4 روز از روی سایت (در این مدت با خرید مجدد پلن میتوانید آگهی های خود را برگردانید)
  3. انتقال به بخش واگذاری آگهی ها در 3 روز بعد.

برای بازیابی آگهی ها، پس از انتقال به بخش واگذاری آگهی ها، فقط و فقط از طریق واستاپ در ارتباط باشید.

پرسش‌های متداول

چگونه آگهی خود را روی توربو کلاب قرار دهم؟
تنها کافی‌ست روی «+ ارسال رایگان آگهی» بالای صفحه سمت چپ کلیک کنید؛ پس از انتخاب شهر موردنظرتان، اطلاعات آگهی را کامل کنید. پس از خواندن «شرایط استفاده»، بخش مربوط به پذیرش شرایط را تیک بزنید و آگهی را ارسال کنید.

اندکی بعد پستچی توربو کلاب نامه‌ای را به آدرس ایمیلی که در متن آگهی خود قرار داده‌اید ارسال خواهد کرد که در آن لینک «مدیریت آگهی» و امکان برداشتن آگهی موردنظر از توربو کلاب در اختیار شما قرار داده شده است.

تنها کافی‌ست علامت «+» بالای صفحه در برنامه را لمس کنید. از شهر انتخابی خود مطمئن شوید، قوانین را بخوانید، اطلاعات آگهی را کامل کنید و در نهایت آگهی را ارسال نمایید.
اندکی بعد، توربو کلاب پیامکی به شما ارسال خواهد کرد که در آن وضیت نشر آگهی به شما اطلاع داده خواهد شد.

چگونه خرید و فروشی مطمئن‌تر انجام دهم؟

توربو کلاب همانند نیازمندی‌های روزنامه‌ای، از هویت آگهی‌دهندگان ناآگاه است. پیشنهاد ما به شما این است که اکیداً پیش از دریافت کالا مبلغ را به حساب شخص واریز نکنید و حتماً تنها از شهر خود و ساکنان آن به صورت حضوری خرید کنید. بهترین و امن‌ترین پیشنهاد ما برای انجام معامله، قرار گذاشتن در شعب بانک‌ها و انتقال پول پس از دریافت کالا در شعبه است. لطفاً راهنمای خرید امن توربو کلاب را نیز مطالعه کنید.

چگونه آگهی خود را حذف کنم؟

شما می‌توانید با مراجعه به صفحهٔ «آگهی‌های من» در وب‌سایت توربو کلاب، آگهی‌های خود را مدیریت نمایید.

چرا شهر محل زندگی من در شهرهای توربو کلاب قرار ندارد؟
اگر شهر شما در لیست شهر ها دیده نمیشود میتوانید از صفحه پشتیبانی درخواستی با عنوان ” اضافه کردن شهر” را ارسال کنید. به طور معمول شهر‎ها بر‎اساس جمعیت در توربو کلاب قرار گرفته‎ اند. اگر درخواست‎های همشهریان‌تان افزایش یابد حتماً شهر شما وارد فهرست می‎شود.

چرا آگهی‎ های فروش رفته یا خریداری شده در توربو کلاب مشخص نیست؟
فرد آگهی‎ دهنده باید آگهی‎ خود را پس از انجام معامله حذف کند.

برای ویرایش آگهی منتشر شده چه کار باید کرد؟
از طریق صفحهٔ «مدیریت آگهی»، می‌توانید آگهی خود را ویرایش کنید.

کالای من به سرعت روی توربو کلاب به فروش رفت! چگونه می‌توانم از این کار شما حمایت کنم؟
بهترین حمایت شما، ترویج توربو کلاب است. پس توربو کلاب را به دوستان خود معرفی کنید! همچنین میتوانید با خرید پلن های عضویت مارا در راستای ارائه خدمات بهتر به شما همراهی کنید!

تجربه بهتر در اپلیکیشن

همین الان دانلودش کن!